Medezeggenschapsraad

De medezeggenschapsraad (MR) bestaat uit drie ouders en drie leerkrachten, die zich inzetten voor een goed schoolbeleid. Dat betekent dat wij actief meedenken over schoolbeleid, huisvesting en protocollen.

• Wat doet de MR

De medezeggenschapsraad (MR) maakt van deze plek op de website graag gebruik voor een kennismaking. Waar de MR precies voor staat, kunt u lezen in de schoolgids. In het kort komt het erop op neer dat wij actief mee denken met belangrijke zaken op de Wilgenhoek.

Hierbij kunt u denken aan:

• passend onderwijs
    • de regelgeving die vanuit het ministerie verandert
    • ontwikkelingen rondom voor-, tussen- en naschoolse opvang
    • projectmatig onderwijs
    • opbrengstgericht werken
    • aanpassingen van de schooltijden
    • huisvesting, gymzalen
    • schoolgids
    • formatie
    • MR-leden

Oudergeleding

• Rebekka van Voornveld – Lid
      • Jeroen Kuijk – Voorzitter
      • Josje Boon – Secretaris

Personeelsgeleding

• Mitch Didden – Lid
      • Marjan Koopman – Lid
      • Nancy de Boer – Lid

Voor ouders

Bij de MR kunt u als ouder ook terecht met vragen over schoolbeleid. U kunt de ouderleden direct aanspreken op het schoolplein of neem contact op via e-mail: MR@obsdewilgenhoek.nl

Iedere ouder is van harte welkom om een vergadering bij te wonen als toehoorder. De vergaderingen zijn openbaar en voor alle ouders toegankelijk. In de schoolkalender staan de vergaderdata.

↑ Scroll to top